søndag 19. januar 2014

Sniktitt på kjellerstua!

Jeg er så glad for å endelig kunne vise frem ett lite hjørne fra kjellerstua vår!

Den er ikke til å kjenne igjen!





Det som gjenstår nå vel i hovedsak lister og trappetrinnene. Så kan innredningen starte for alvor. Med dåp søndag om en uke er timingen ypperlig! Vi rekker det akkurat.

Har ikke ord for hvor deilig det er å kunne ta i bruk underetasjen vår. Og det er så velfortjent! I hele høst har vi jobbet knallhardt for å få det til. Tommy har jobbet masse ekstra, og jeg har dermed vært like mye alene med våre 3 små. Blod, svette og tårer, altså! Kanskje litt overdrevent, men jeg føler dette er så utrolig velfortjent. Ingenting kommer gratis, og uten godt samarbeid oss i mellom hadde vi aldri fått det til. Jeg er rett og slett veldig, veldig stolt av oss!

Når arbeidet i kjelleren først startet for alvor på nyåret har vi holdt på til langt på kveld. Mens ungene er våkne får vi ikke gjort stort, så det har blitt noen intense timer etter kl 19. Da er det ekstra motiverende å kunne se litt resultater!

I tillegg til masse fysisk jobbing der nede, har det også gått med den del tid på andre ting, som å finne billig innredning. Jeg syns det er unødvendig (og helt umulig for oss nå) å innrede med nye, dyre møbler når vi akkurat (les: for 1 år siden) har gjort det i hovedetasjen. Selv om det hadde vært veldig deilig, da! Det har blitt noen timer på finn.no og div kjøp/salg sider på facebook, noe som har vist seg å lønne seg. Man kan fint pusse opp på budsjett! Dersom jeg får ånden over meg er det ikke umulig at det kommer ett innlegg senere med div bruktkupp. Vi valgte dog å legge ekstra penger i gulvet, og har lagt varme der.

Håper å få vist skikkelige bilder av hvordan vi har fått det etter dåpen på søndag.



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar