tirsdag 14. januar 2014

Kvalitetstid med gutta!

I dag tok Isak fri fra bhg, og sammen tok vi med oss Johannes for å teste ut nye ankerskogen. Jeg har ikke vært der på mange år, trente der så vidt i starten når jeg flyttet hit. Nå er hele anlegget pusset opp og jeg må si det svarte til forventingene og mere til!

Nå testet vi bare ut badebassengene i dag, men de var til gjengjeld også midt i blinken for oss! Jeg var litt redd for hvordan det ville gå å ha med en baby sammen med en 3-åring, men jeg hadde ingenting å bekymre meg for. Johannes og Isak digget det begge to, og det vet jeg Ingvild også hadde gjort om hun hadde fått vært med (jeg liker ikke ekstremsport, 3 barn under 4 år alene i garderoben går under den kategorien). Barneområdet har flere basseng med varierende dypde, sklier, leker, og fontener. Noe for enhver smak der altså, jeg er skikkelig imponert! Skal jeg sette fingeren på noe må det være de knøttsmå garderobeskapene! Dama i resepsjonen spurte om vi trengte to skap, og jeg skjønte jo hvorfor når jeg skulle prøve å presse alle tingene våre inn i ett lite skap.

Nå blir det familiemedlemskap på oss, og mange timer i bassenget fremover! Ett godt tips er også å dra dit midt i uken på dagtid, dersom du har mulighet. I dag var det bare en pappa til med babyen sin i tillegg til oss, hørt at det kan være temmelig fult der i helgene.

Her skal det bades fremover!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar